
Topu,topu 5 saat yol gidicem ortalığı ayağa kaldırdım.Eskiden yoktu böyle acayip huylarım yeni,yeni türemeye başladı.Neyse...
Abim "rahathat" diye bir dalga var onunla git çok rahat dedi.Bende ona uyup aldım,almaz olaydım.Otobüsün içi sirk alanı gibiydi,ilginç meziyetleri olan insanlar topluluğu...
Otobüse binip tekli koltuğuma oturdum Leman'ı açtım okuyorum, anons yapıldı; "Otobüste cep telefonu ile konuşmak serbest,wireless internet hizmetimiz var" Anonsun kaydı esnasında sex yaptığını düşündüğüm(o ses başka türlü çıkamaz bir kadından) hatunun konuşması bitmeden telefonlar efendime söyleyeyim diz üstü bilgisayarlar havada uçuşmaya başladı.Sanki kodumun memleketinde herkes multimedia ortamlarında iş bağlıyor.Millet nasıl bir havaya girmiş. Ulan yediğin halt belli MSN'de hava atıyorsun arkadaşlarına; "@otobüste" hesabı... Arkamda oturan kızın erkek arkadaşı başka bir alem, sevgilisine hesap soruyor telefonla. Ulan göt sevgilini otobüste sikicek halimiz yok, sikersek de kurtaramazsın zaten. Neyin mücadelesini veriyorsun?
Mola bambaşka ilginçliklere sahne oldu.Vallahi başkası söylese kesin inanmazdım lakin kendi gözlerimin bana yalan gösterme olasılığı yok.Amcanın biri 3 tane çorba almış,sırayla içiyor hepsinden.Ne kullanıyorsun lan sen nasıl bir triptesin? Jimlastik yapan teyzenin ondan aşşağıya kalır yanı yok.Mola'da çiş yaparsın,yemek yersin,çay ve sigara en fazla.Jimlastik yapmak nereden aklına geldi lan?
Milletçe çıldırıyoruz başka bir açıklaması olamaz gördüklerimin.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder