25 Mayıs 2008 Pazar

The Battle of Blue Jean Magazine

Şlik şlak..!
Sene 95. İlk kez Türkçe bir albüme para verip alıyorum Tuzluçayır'ın 2 metre karelik kasetçi dükkânından. Evvelden Dr. Alban dinlemişiz lakin onunda "No Kokain" den başka dediği hiç bir haltı anlamıyoruz. Türkçe’sini ilk defa bulmuşuz yani.2–3 ay geçiyor hayatımda ilk kez konsere gidiyorum. Ülkücü camia albümdeki liriklerden mütevellit bir sahiplenme tribine girmiş. Konser öncesi İstiklal Marşı'nı okuyorlar.

Topluluk galeyana geliyor; "Nerede kaldı lan bunlar?" Sahnede 10–15 tane polis geziyor ve bir anda müzik başlıyor. Polis üniforması giymiş Cartel elemanları başlıyor; "Cartel 1 numara en büyük. Cehennemden çıkan çılgın Türk!" Ortalık toz duman... Gruba hava katsın diye bir zenci, birde Alman almışlar. Onların yabancı dilde söylediği bölümler bile yamuk-yumuk da olsa ezberlenmiş... Atmosfer şahane yani; Al sana Karakan hesabı...



Aaaaanatolia! Aaaaanatolia!

Metallica diye bir şey dinliyor bizim çocuklar. Yıkanmaktan siyah demeye bin şahit T-Shirt'lerinde hep bu adamların isimleri yazılı. Merak ediyorum haliyle, ne sikimdir bunlar. Elemanın biri boş kasete çekmiş getirmiş; "Sende dinle abi çok feci".Eyvallah diyip eve götürüyorum ama çok gürültülü amına koyum ya!

Gel zaman git zaman giyilemez durumdaki Metallica T-Shirt'leri emekli oluyor. Yepis yeni Pentagram'lar var artık. Önce Davut peygamberin yıldızı sanıyorum resimdeki motifi. Sonradan öğreniyorum "Satanist" diye bir şey varmış. Taşşak geçiyorum hepsiye; "Deli mi sikti lan, Şeytan'a tapılır mı mallar".Geçen gelen tekrar geliyor; "Sende dinle abi çok feci".Kaseti alıp “Geçen getirdiğinden ne hayır gördüm lan” diyorum ama alıyorum yinede.1–2 ay odamda duruyor. Çok sıkıldığım bir gün kasetçalara takıp dinliyorum. Güzelmiş lan…

Ne gerek vardı da bu kadar şey yazdım. Geçen elime bir Blue Jean dergisi geçti. Heyecanla en arka sayfaya baktım. Hani şu panomsu yer. Ulan, yıllar Türk gençliğinden çok az şey götürmüş amına goyum ha. Eskiden Michael Jackson ve Iron Maiden’ı bir arada seven insanlar vardı. Şimdikiler Eminem ve Hayko Cepkin seviyorlar aynı anda.

Birde her türün çok sıkı fanatikleri vardı dergide; “Rap’ci özentiler bana mesaj atmasın lütfen” gibi… O zamanlar çok dalaşırdı Pentagram ve Cartel dinleyenler.

Punch Line: Blue Jean savaşları bitmesin!

15 Mayıs 2008 Perşembe

Ev Hali!


Bizde yalan yok! Evde kimse yoksa, en azından kız arkadaşımdan başka kimse yoksa bu kıvamda takılıyorum. Aynaya bakıp; "are you talking to me, huh?" diyorum, gerekirse burnumu da karıştırıyorum. Şarkı falanda söylüyorum, müzik açıp anadan üryan dans ettiğimde görülmüş şeydir!

Japanese Bug Fights

Japonlar harbiden garip bir ırk. Saygı denen hadisenin bokunu çıkartırlar, yerlerde sürünürler. Melek gibi insanız, kimseye zararımız yok ayakları çekerler ama manyaklığın dozajı konusunda açık ara birincidirler. Bu ne yaman çelişki anne?

Ben Japon milleti kadar sapkınlığa meyilli bir ırk görmedim bilader. Harakiri-Kamikaze hep bu hastalıklı zihnin eseridir. Yanlış yapan Yakuza'nın diyet olarak serçe parmağını kesmesi de öyle. Sexuel anlamda ise Lût Kavmi'ni sollayacak kapasiteye sahipler maşallah. Dünyanın gördüğü en Gore filmler bu adamlardan çıkar, izlediğim en acayip TV şovları da...

Son manyaklıkları; "Japon Böcek Dövüşleri"

9 Mayıs 2008 Cuma

Souperman


Topu,topu 5 saat yol gidicem ortalığı ayağa kaldırdım.Eskiden yoktu böyle acayip huylarım yeni,yeni türemeye başladı.Neyse...
Abim "rahathat" diye bir dalga var onunla git çok rahat dedi.Bende ona uyup aldım,almaz olaydım.Otobüsün içi sirk alanı gibiydi,ilginç meziyetleri olan insanlar topluluğu...

Otobüse binip tekli koltuğuma oturdum Leman'ı açtım okuyorum, anons yapıldı; "Otobüste cep telefonu ile konuşmak serbest,wireless internet hizmetimiz var" Anonsun kaydı esnasında sex yaptığını düşündüğüm(o ses başka türlü çıkamaz bir kadından) hatunun konuşması bitmeden telefonlar efendime söyleyeyim diz üstü bilgisayarlar havada uçuşmaya başladı.Sanki kodumun memleketinde herkes multimedia ortamlarında iş bağlıyor.Millet nasıl bir havaya girmiş. Ulan yediğin halt belli MSN'de hava atıyorsun arkadaşlarına; "@otobüste" hesabı... Arkamda oturan kızın erkek arkadaşı başka bir alem, sevgilisine hesap soruyor telefonla. Ulan göt sevgilini otobüste sikicek halimiz yok, sikersek de kurtaramazsın zaten. Neyin mücadelesini veriyorsun?

Mola bambaşka ilginçliklere sahne oldu.Vallahi başkası söylese kesin inanmazdım lakin kendi gözlerimin bana yalan gösterme olasılığı yok.Amcanın biri 3 tane çorba almış,sırayla içiyor hepsinden.Ne kullanıyorsun lan sen nasıl bir triptesin? Jimlastik yapan teyzenin ondan aşşağıya kalır yanı yok.Mola'da çiş yaparsın,yemek yersin,çay ve sigara en fazla.Jimlastik yapmak nereden aklına geldi lan?

Milletçe çıldırıyoruz başka bir açıklaması olamaz gördüklerimin.

5 Mayıs 2008 Pazartesi

What the FUCK is this ?!

1001 türlüsünü gördüm,böylesini görmedim! Saygılarımı yolluyorum(!)